reklama

Keep smiling :)

Nezabudni NIKDY na úsmev, lebo úsmev je svetlo, ktoré pri pohľade do očí napovie a prezradí, či je srdce doma...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Naozaj, keď mám blbú náladu, veľakrát mi stačí niekoho úsmev na to, aby mi bolo lepšie. Úsmev vie tak veľa dať a je to ten najcennejší dar, ktorý môžeš dať hocikomu a hocikde a je zadarmo (to pre tých čo tak veľa hľadia na peniaze :). Ja deň, ktorý som sa neusmiala pokladám za stratený, aj keď vlastne taký deň v mojom živote asi ešte nebol :) Úsmev zbavuje stresu, uvolňuje... Ale prečo pre niektorých ľudí je tak namáhavé sa usmiať? Veľmi ma dokáže potešiť, keď predavačka v obchode sa usmeje, keď sa na nás usmeje profesor alebo profesorka a my až tak žiarime šťastím, pretože niektorých profesorov je naozaj ťažké vidieť sa usmiať :) A to mi potvrdí asi veľmi veľa ľudí ... Úprimný smiech tak lieči, síce niekedy je ťažké sa usmiať, ale ak sa to podarí, ten pocit je naozaj neopísateľný. Je jasné, že keď nám odíde niekto blízky, nemáme chuť do smiechu, ale po pár dňoch keď spomíname na všetko dobré, čo sme s tým človekom zažili, spomíname na úsmevné príhody, je veľmi krásne sa usmiať. Nie je na tom nič zlé, pretože už som počula aj také názory, že ak nám niekto odíde je hriech sa smiať, no ja si to naozaj nemyslím. Prečo rozmýšľať nad tým, prečo odišiel, a nie nad tým ako nám s ním bolo dobre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Proste treba sa usmievať, úsmev je naozaj svetlo, ktoré dokáže človeku v núdzi dokáže dať naozaj veľa. Mne úsmev pomáha, je to vynikajúci liek na veľa "chorôb" čo trápia naše srdiečka :) Už aj Modus myslím spieval pesničku: Úsmev nie je žiadna šifra je to malá výhra líc :) No proste Úsmev- to je šanca premenená... Čo viac dodať? :)

Lenka Slezáková

Lenka Slezáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

17-ročná študentka gymnázia, ktorá má rada život a priateľov okolo seba :) Zoznam autorových rubrík:  Úvahy :)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu