reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Slezáková

Lenka Slezáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

17-ročná študentka gymnázia, ktorá má rada život a priateľov okolo seba :) Zoznam autorových rubrík:  Úvahy :)SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Arab=Terorista? ... Blbosť

Lenka Slezáková

Arab=Terorista? ... Blbosť

Tento rok som bola v Egypte na dovolenke, zoznámila sa tam so super ľuďmi- Arabmi, ktorý veľmi túžia ísť študovať na Slovensko. Písala som im sms, že čo teda, kedy prídu... A odpoveď: (Po anglicky samozrejme) Pochybujem, že sa k vám dostanem. Nechcú mi povoliť ísť na Slovensko, som Arab a pre nich je to už akokeby som bol terorista...

  • 26. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 44
Skazená mládež?

Lenka Slezáková

Skazená mládež?

Mladý človek je zvláštny tvor. Vie sa rýchlo pre niečo nadchnúť, v momente byť smutný a o hodinu už sa smiať na blbostiach... Dospelí o našej mladej generácii vravia, že je skazená. Ale prečo je to tak?

  • 23. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Spravodlivosť???

Lenka Slezáková

Spravodlivosť???

Prídeš na zastávku, s predstihom.... Si tam 5 minút predtým ako má ísť autobus, predsa len čakáš 5 minút, 10 minút ... A autobusu stále nikde. Po 15 minútach čakania v zime sa konečne valí tvoj bus. Je plný... A ty sa do neho nedostaneš.

  • 19. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Nový blog...

Lenka Slezáková

Nový blog...

Hmm... Boli 2 hodiny v noci a ja som sedela pri pocitaci. Unavena, ale predsa ma napadlo, ze ake by to bolo, mat SVOJ VLASTNY blog. Tak som len natukala do google vyraz blog a hladala az som natrafila na tuto stranku...

  • 16. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 282x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu