reklama

Nový blog...

Hmm... Boli 2 hodiny v noci a ja som sedela pri pocitaci. Unavena, ale predsa ma napadlo, ze ake by to bolo, mat SVOJ VLASTNY blog. Tak som len natukala do google vyraz blog a hladala az som natrafila na tuto stranku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Poznala som ju uz z novin ktore pravidelne odoberame,ale myslela som si ze sem pisu len ludia ktori musia byt zurnalisti ale velmi ma potesilo ze to tak nie je. Budem sa snazit prinasat Vam clanky ktore Vas pobavia a prinutia Vas rozmyslat :)

Lenka Slezáková

Lenka Slezáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

17-ročná študentka gymnázia, ktorá má rada život a priateľov okolo seba :) Zoznam autorových rubrík:  Úvahy :)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu