reklama

Skazená mládež?

Mladý človek je zvláštny tvor. Vie sa rýchlo pre niečo nadchnúť, v momente byť smutný a o hodinu už sa smiať na blbostiach... Dospelí o našej mladej generácii vravia, že je skazená. Ale prečo je to tak?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Je minumum tak zmýšľajúcich dospelých ľudí, ktorí sa dokážu zamyslieť aj na otázkou: Vychoval som svoje dieťa naozaj dobre? Je to človek, ktorý nesklame ani s pribúdajúcimi rokmi, ale naopak, poteší? Ale tí ľudia, ktorí si položia túto otázku väčšinou odpoveď nepoznajú. Môžu len tušiť a dúfať,že ich ratolesť ich nesklame. No možno niekedy stačí dobrý príklad... Rodičia, prípadne starí rodičia a vychovávatelia musia dávať svojim deťom dobrý príklad, aby ich deti zvládli všetky prekážky nášho života. U mnohých mladých, ktorí to najcennejšie v rodine nenachádzajú, hrozí návyk na alkohol, cigarety, či drogy. Je samozrejmé, že to hrozí aj deťom z dobre situovaných rodín, z rodín kde je veľa lásky, ale predsa len v rodinách kde je naozaj veľa lásky, je menej prípadov návyku na to najhoršie- drogy. Poznám jeden prípad, ktorý sa stal nedávno.. Jeden chlapec z nášho mesta sa hodil pod vlak. A príčina? (Ževraj) Rodičia... Oni už mu nikdy nebudú môcť dokázať, ako ho mali radi, aj keď on z nich taký pocit nemal. No predsa len, vlastné deti sú vlastné a síce na deti mám času ešte dosť, myslím že ich budem milovať najviac na svete a z tejto smutnej príhody som sa poučila že lásku k deťom treba prejavovať. My mladí sme príliš naivní, snažíme sa rozumieť svetu dospelým, ale vo veku okolo 15-16 rokov to naozaj nejde. Preto sa mladí dávajú na cigarety, alkohol... Myslia si, že ich to robí dospelejšími, ale opak je pravdou. Ja som len vďačná mojim rodičom, ktorí mi tú lásku prejavovali naozaj po celý môj život a viem,že oni sú si istí tým, že ich nesklamem...

Lenka Slezáková

Lenka Slezáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

17-ročná študentka gymnázia, ktorá má rada život a priateľov okolo seba :) Zoznam autorových rubrík:  Úvahy :)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu